beats by dre cheap

Sekcija, rad i prodaja

[url=http://oscvila1.edu.ba/novosti/humanitarna-prodajna-izlozba-boje-jeseni/]humanitarna-prodajna-izlozba-boje-jeseni[/url] Završena je prva u nizu izložbi radova prodajnog karaktera. Zarada se dijeli: 60% humanitarne svrhe; 20% nabavka potrebnog materijala i 20% se iskoristi na kraju godine za zajednički izlet ili prigodnu posjetu značajnim mjestima. Moja zapažanja nakon par godina vođenja ove sekcije nisu baš optimistična. Na prodajnim izložbama najviše kupuju učenici do 5 razreda i njihovi roditelji. Stariji učenici priđu, razgledaju, rijetko ko kupi, ali znaju često neugodno komentarisati proizvode: To mogu i sam/sama napraviti...Pa napravi, nije problem. Ili prokomentarišu kako je skupo, a nije. Ako se naušnice prodaju po 3 km, ili slike - rad na platnu po 4, 5 i 6 km- kako to može biti skupo. To su komentari starijih učenika/ca, a učenici iz nižih razreda suprotno tome zapažaju -kako je jeftino i prelijepo. Svrha sekcije i izložbi i jeste da animira veći broj u osvješavanju i potrebi samostalne izrade proizvoda. Kreativnost je važna sposobnost svakog pojedinca. Kreativne vještine se svakako traže u većini današnjih zanimanja i poslova. Ne razumijem šta se promijeni u tom uzrastu - godina razlike. Koje vrijednosti usvajaju odrastanjem, usljed čega dolazi do promjene njihovih vrednovanja. I sve manje su zainteresirani za pohađanje sekcije, rijetko kad se prijave učenici koji žele naučiti, stvarati nove proizvode. Većina ih se prijavi na sekciju jer im je cool prodavati, a ne napraviti. Ne odustajem, mada se pitam: može li škola sama utjecati na svijest potrošačkog mentaliteta. Ne, definitivno ne...

Oplaneti se - recikliraj
http://ekokreativnost.blogger.ba
02/10/2015 12:33